Lydnadsklass 1 tävling

 
Igår var det dags för tävling igen. Vi fick ihop ett 3e pris med 139 poäng, 1 ynka poäng från 2a pris!!
 
Vi nollade platsliggningen då han sprang från platsen till min mamma och pappa som satt på en bänk och tittade på. Han stack precis när vi kommenderar "ligg"...aja, det var bara att gilla läget, vi nollade platsen igen.
 
Linförigheten måste vi fanimej få till!! Jag ska prova gå snabbare, men vi ska tröna på vidare! I övrigt jag ganska nöjd med Enzos insats. Vi hade fått en 10 på läggande om han inte pep i början. Inkallningen drar han fortfarande en stor loob efter mig, men farten har vi! Ställandet fick vi full pott på, och apporteringen likaså. Hoppet drog det av ett poäng då han var nära att tjuvstarta. Under helhetsintrycket fick vi kommentaren "trevligt ekipage". 
 
Den 18/5 är det dags igen! Då jävlar ska han ligga kvar under platsen!! Mamma och pappa är portade ett tag för säkerhetsskull.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dreamfairysenzo.blogg.se

En blogg om min Schäfer Enzo

RSS 2.0